Diskuze: Android hra a GDPR
Zobrazeno 5 zpráv z 5.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
Ahoj, o GDPR aktuálně připravujeme kurz. Google Analytics by neměl být problém, pokud tam nemáš naklikané nějaké nestandardní analýzy, GDPR vytváření statistik vysloveně povoluje, pokud se jedná o ty standardní jako návštěvnost a podobné. Pokud chceš mít jistotu, lze tam zatrhnout, aby Google data ananymizoval - https://support.google.com/…swer/2763052?….
Co se týká reklam, tam je to již problém a pokud se reklamy personalizují, což se předpokládám děje, potřebuješ teoreticky souhlas uživatele. Nevím jak se tohle reálně řeší, pokud publikuješ na Google Play, určitě znáš i nějaké podobné populární aplikace, můžeš se podívat, zda po tobě něco vyžadují nebo ne. Nějaké info je o tom třeba tady - https://developers.google.com/…d/eu-consent
Děkuji moc za odkaz, ohledně té reklamy mi pomohl.
Ohledně těch statistik, dokáží vypsat hráče, kteří hráli za
posledních 30 minut, včetně jejich polohy, což asi nebude standardní
analýza že?
Diky
Jestli víš jen, že tam hrál někdo z Vancouveru před 25 minutami, tak to pořád nejsou osobní data. Osobní údaj je definován tak, že z něj lze jednoznačně identifikovat danou osobu. Máš tam jméno nebo nějaké ID, eviduješ tam IP adresy? Jestli je to jen slepá statistika, tak bych se toho nebál. Proto je problém s tou reklamou, protože ta cookie je pro tu jednu osobu a analyzuje co si kupuje a to se jí potom zobrazuje. Jinými slovy už škatulkuješ konkrétního člověka, přiřazuješ mu nějaké atributy a podobně.
Aha, už tomu rozumím. Našel jsem, co Firebase Analytics v základní
implementaci sbírá, a to:
Počet uživatelů a relací, Doba trvání relace, Operační systémy, Modely
zařízení, Zeměpis, První starty, Aplikace se otevře, Aktualizace
aplikací. Tudíž si myslím, že to je OK.
Ohledně té reklamy, našel jsem dokonce dialog od AdMob, který tu
personalizaci řeší. Pro jistotu vygeneruji i Privacy Policy, do kterého
zahrnu všechny informace.
Děkuji
Zobrazeno 5 zpráv z 5.