Hra Nibbler v C# .NET WPF
Úkolem hráče v této minihře je nechat hada sežrat veškeré jídlo v bludišti, čas je omezený. Je možné volit ze tří úrovní obtížnosti, podle toho pak poroste had o různý počet článků. Lze také zvolit ze dvou předdefinovaných velikostí buňky a hru tak částečně přizpůsobit velikosti a rozlišení monitoru.
Hra má v tuto chvíli nadefinované 3 levely, poměrně jednoduchou úpravou kódu lze přidávat další - každý level je třída, která dědí ze základní třídy Arena.
Hra je nastavena na poměrně velkou rychlost a může se zdát na první pohled trochu obtížná, na druhou stranu je velmi tolerantní co se týče požadavku na včasnost stisku klávesy změny směru: povel lze dát i několik cyklů předem, had při nejbližší příležitosti daným směrem odbočí.
Všechny levely lze bezpečně v časovém limitu dohrát i na nejvyšší obtížnost, což jsem několikrát otestoval.
V prostředí Visual Studio hra neběží moc plynule, intervaly Timeru
nejsou přesně stejné, takže pokud si bude chtít hráč skutečně zahrát,
doporučuji hru raději spustit mimo Visual Studio pomocí .exe souboru ve
složce bin/release
, takto funguje perfektně.
Galerie
Stáhnout
Stažením následujícího souboru souhlasíš s licenčními podmínkami
Staženo 49x (289.72 kB)
Aplikace je včetně zdrojových kódů v jazyce C#