Diskuze: OpenGL - světla
V předchozím kvízu, Online test znalostí C++, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Člen

Zobrazeno 13 zpráv z 13.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí C++, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Základní osvětlení (i když ve scéně nemáš žádný zdroj světla) je ambientní osvětlení, zkus ho vypnout.
A samotný emisivní materiál na objektu sám o sobě žádné světlo nevydává, resp. nijak neovlivňuje ostatní objekty, jak to máš přesně řešeno?
Máš zaplé osvětlení přes glenable?
Tuším, že by to mělo být asi
glEnable(GL_LIGHTING);
glEnable(GL_LIGHT0);
zkus mrknout sem, tady je to docela hezky popsané
No, mě je divný, že je to osvětlený i když jsi vypnul ambientní osvětlení, všechno by mělo být černé, zkus schválně to světlo vypnout, jestli bude vše černé.
no ten kod je trošku zanesenej tím jak se to pokušim rozchodit.
http://pastebin.com/XVQpSd5k
Nevolas nikde setmaterial2 a u tohole radku si moc nejsem jistej:
glEnable(GL_COLOR_MATERIAL);
a jinak uz me nic nenapada takhle od pohledu do kodu.
Zobrazeno 13 zpráv z 13.