Více reklam v Google Maps
Populární mapová a navigační aplikace a služba Google Maps by měla, především na mobilních zařízeních, začít obsahovat více reklam. Podle Googlu totiž roste hledání z mobilních zařízení založené na poloze mnohem více, než obyčejné textové hledání. Pro Google to tak představuje místo, které je stále více a více navštěvováno, ale neobsahuje žádné - případně jen hodně málo - reklamy. Pro uživatele by také reklama v mapách měla být "přitažlivější" - přeci jen, reklama pizzerie nás určitě zaujme více ve chvíli, kdy stojíme vedle ní, než když jsme na druhém konci města. Pro inzerenty to tedy znamená možnost mnohem lepšího cílení reklam a větší šanci zákazníka oslovit. Pro všechny jsou pak již delší dobu dostupné možnosti jako nastavit cenovou kategorii, zobrazovat na Google Maps (ale i ve výsledcích vyhledávání) otevírací dobu a podobné informace. Pro Google to pak znamená více zájmu z obou stran a tedy větší zisky.
Zdroj: TechRadar
Je však důležité, aby i se sponzorovaným obsahem Google Mapy vedly k nejlepšímu cíli a ne jen tam, kde někdo zaplatil. Jak se toto povede Googlu překonat, však ukáže jen čas.
Zdroj: TechRadar