Lekce 9 - SEO - Analýza klíčových slov - Jak s ní naložit
V minulé lekci, SEO - Analýza klíčových slov - Další údaje a kategorizace, jsme si uvedli další dva kroky z procesu analýzy klíčových slov a to získání dalších údajů a kategorizaci dat.
V této lekci se zaměříme na to, jak naložit s výsledky analýzy klíčových slov. Na co nezapomenout, jak sledovat výsledky, jak dlouho analýza trvá a jaké jsou časté chyby.
Jak pracovat s výsledky analýzy klíčových slov
Analýza klíčových slov není jen tabulka s daty. Opravdová analýza klíčových slov obsahuje doporučení, jak s výsledky naložit, jaká slova kde použít a postup prací, prostě celková strategie. Mnohdy odhalíme další příležitosti – např. návrh nových vhodných stránek do webu, které chybí. Nebo příležitost prodávat nějaký doplňkový sortiment, doplnění obsahu webu o nová příbuzná témata, podklady pro články do blogu a podobně. To už je pak na naší zkušenosti a kreativitě, jak výsledky využít. Pokud si necháváme dělat analýzu klíčových slov pro svůj projekt od někoho, chtějme po něm i tuhle část. Pokud si ji děláme pro sebe, i přesto si sepišme výsledky a nápady, protože později je můžeme zapomenout a zbytečně zapadnou.
Určitě nezapomeňme:
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Koupit tento kurz
Obsah článku spadá pod licenci Premium III, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
V této lekci se zaměříme na analýzu klíčových slov a jak s ní naložit. Na co nezapomenout, jak sledovat výsledky, jak dlouho trvá a jaké jsou časté chyby.
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.