Diskuze: Hra v MATLABU, pomoc s úkolem
Zobrazeno 3 zpráv z 3.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
Ahoj, matlab vůbec neznám, nevím, jak pouštíš dokola tu funkci, tak jsem si v ní udělal smyčku, zkusil jsem ho online a vyšlo mi toto:
function volbamist()
konec=0;
while konec==0 %smyčka, dokud není konec roven 1
mistnost = input('\nVyberte místnost 1. 2. 3.\n');
switch(mistnost)
case 1
fprintf('\nNepasuje klíč')
case 2
fprintf('\nJe to ložnice')
case 3
fprintf('\nKlíčem otevřeno....')
konec=1;%končím smyčku
otherwise
fprintf('\nŠpatné zadání')
end %konec switch
end %konec smyčky
fprintf('\nGratuluji')
end %konec funkce
Příště, prosím, nevkládej kod jako obrázek, nemám rád opisování
Děkuji moc za nápad řešení mi sice nefungovalo (asi chyba někde v mém programu), ale inspirovalo mě to ke správnému řešení a vše již funguje. A příště se polepším
Zobrazeno 3 zpráv z 3.