Lekce 11 - Tvorba vlastní Arduino knihovny - Dokončení
V předchozí lekci, Tvorba vlastní Arduino knihovny - Třída, jsme si ukázali, jak vytvořit základ pro vlastní Arduino knihovnu.
V tomto tutoriálu programovacího jazyka pro Arduino
vytvoříme z třídy Blikacka
knihovnu, kterou
následně budeme moci používat v našich projektech. Knihovna nám usnadní
psaní programu, jelikož ji použijeme jako modul, který se
do programu pouze vloží. Na základě modulu třídy pak můžeme tvořit
její instance. Tím znovuvyužíváme již předem napsaný
program. Držíme se tak pravidla
DRY.
Knihovna Blikacka
V minulé lekci jsme vytvořili třídu Blikacka
. Jednodušší
část máme už tedy za sebou. Nyní se naučíme, jak udělat onu
znovupoužitelnou knihovnu. Abychom toho dosáhli, budeme muset kód rozdělit
do dvou samostatných souborů. Jedná se o:
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Koupit tento kurz
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
V dnešním Arduino tutoriálu vytvoříme plnohodnotnou knihovnu pro blikání LED. Zvýrazníme klíčová slova knihovny v IDE a připojíme příklad použití.
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.