Vydělávej až 160.000 Kč měsíčně! Akreditované rekvalifikační kurzy s garancí práce od 0 Kč. Více informací.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.
Avatar
David Mlčoch
Tvůrce
Avatar
David Mlčoch:25.7.2014 9:32

Zdravím, mám problém ohledně pohyblivého HUD a nevím jak to vyřešit. Mám proste hráče a když se pohybuji do stran tak "Ammo HUD" stoji. Nevíte jak to udělat, aby se hýbal zároveň semnou?

děkuji vám

Editováno 25.7.2014 9:33
 
Odpovědět
25.7.2014 9:32
Avatar
Odpovídá na David Mlčoch
Neaktivní uživatel:25.7.2014 9:44

Musíš při pohybu hráče pohybovat i HUD. Jednotlivým prvkům HUD vždy nastavíš pozici jako má hráč +/- nějaký posun, aby se zobrazili tam, kde mají.

Editováno 25.7.2014 9:44
Nahoru Odpovědět
25.7.2014 9:44
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
David Mlčoch
Tvůrce
Avatar
David Mlčoch:25.7.2014 10:02

Máš přímo nějaký kód??? nejsem moc profík víš... takže kdyby si mohl byl bych rád.. díky

 
Nahoru Odpovědět
25.7.2014 10:02
Avatar
Odpovídá na David Mlčoch
Neaktivní uživatel:25.7.2014 10:15

No, dejme tomu v nějakém pseudo kódu. Takhle jsem to dělal v XNA, ale tam jsem myslím vyvolával události.

class Player{
  Point position = (x, y);

  Move(...){
    ...
    hudelement.onPlayerMove(...);
  }
}

class HUDelement{
  Point posun = (x, y);
  onPlayerMove(...){
    this.position = player.position;
    position += this.posun;
  }
}
Nahoru Odpovědět
25.7.2014 10:15
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
David Mlčoch
Tvůrce
Avatar
David Mlčoch:25.7.2014 10:25

No děkuji.... ale vůbec se v tom nevyznám :D jak říkám nejsem v tom zaběhlý. Zkusím to nějak vykoumat, každopádně mockrát děkuji

 
Nahoru Odpovědět
25.7.2014 10:25
Avatar
Odpovídá na David Mlčoch
Neaktivní uživatel:25.7.2014 11:01

Tady skoro ani nemusíš umět programovat abys tomu rozuměl, stačí si to přečíst :)

Nahoru Odpovědět
25.7.2014 11:01
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
David Mlčoch
Tvůrce
Avatar
David Mlčoch:25.7.2014 11:50

No stejně to nechápu :D hele máš zkušenosti s Game maker Studio?

 
Nahoru Odpovědět
25.7.2014 11:50
Avatar
Odpovídá na David Mlčoch
Neaktivní uživatel:25.7.2014 12:07

Asi pět minut jsem ho měl otevřený :D

Nahoru Odpovědět
25.7.2014 12:07
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
DooM
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na David Mlčoch
DooM:25.7.2014 17:10

Můžeš to vyřešit takhle.

draw_text(view_xview[0], view_yview[0], "AMMO");

Způsob, který popisoval Jiří lze provést takto.

draw_text(objekt_hrace.x, objekt_hrace.y, "AMMO");

Pokud máš Ammo HUD řešeno jako objekt tak mu do step eventu stačí dát:

x = view_xview[0];
y = view_yview[0];
Nahoru Odpovědět
25.7.2014 17:10
Klient: Nefunguje mi internet co s tím uděláte? Operátor: a co vidíte na monitoru? Klient: No signal...
Avatar
TomBen
Tvůrce
Avatar
TomBen:26.7.2014 13:28

Nejjednodušší bývá vykreslovat HUD v DrawGUI eventu.
Všechno se zařídí samo...

Nahoru Odpovědět
26.7.2014 13:28
Za posledních 200 miliónů let se nic zvláštního nestalo, akorát dinosauři vymřeli a opice se naučily programovat.
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 10 zpráv z 10.