Vydělávej až 160.000 Kč měsíčně! Akreditované rekvalifikační kurzy s garancí práce od 0 Kč. Více informací.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.

Diskuze – Lekce 4 - Unity (C#) Android: Generování stalagů 2

Zpět

Upozorňujeme, že diskuze pod našimi online kurzy jsou nemoderované a primárně slouží k získávání zpětné vazby pro budoucí vylepšení kurzů. Pro studenty našich rekvalifikačních kurzů nabízíme možnost přímého kontaktu s lektory a studijním referentem pro osobní konzultace a podporu v rámci jejich studia. Toto je exkluzivní služba, která zajišťuje kvalitní a cílenou pomoc v případě jakýchkoli dotazů nebo projektů.

Komentáře
Avatar
peter54321
Člen
Avatar
peter54321:14.8.2014 10:45

Zdravim,
Chcem sa spýtať:
Stalagy cez ktoré si prešiel a už nie sú vidieť nebolo by prospešné odstraniť?
Ak by som sa dostal daleko tak by ich tam bolo vela vygenerovaných a mohli by spomaliť celú hru. Môj názor.

 
Odpovědět
14.8.2014 10:45
Avatar
vratislavino
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na peter54321
vratislavino:14.8.2014 11:19

Ahoj, díky za tip :) rozhodně to pořeším v příštím videu :)

Odpovědět
14.8.2014 11:19
Hlavou teď neprorazíš, ale stojí za to to zkoušet :)
Avatar
peter54321
Člen
Avatar
peter54321:15.8.2014 17:55

Neviem či si si všimol ale v sprite editore vieš nastaviť pozíciu podľa ktorej sa majú objecti zarovnavať.
Myslím si že je to jednoduchšie ako to scriptovať.

 
Odpovědět
15.8.2014 17:55
Avatar
vratislavino
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na peter54321
vratislavino:15.8.2014 18:15

Nevím, co jsem podle tebe skriptoval zbytečně :-) každý Sprite má jiný collider, takže se musí každý zvlášť dat do prefabu. Dělám to většinou do jednoho PNG souboru do mřížky a nechám to nasekat jako grid ve Sprite editoru. Pro animace je to třeba lepší, protože se ta animace neklepe. Jinak to ten editor umí ořezat podle hranic spritu, ale už kvůli animacim nemam tuhle možnost rád :-)

Odpovědět
15.8.2014 18:15
Hlavou teď neprorazíš, ale stojí za to to zkoušet :)
Avatar
Odpovídá na vratislavino
jaromir.vykydal:24.10.2014 18:06

peter54321 má pravdu, jen jsi ho asi plně nepochopil, skriptovat se určitě musí, ale když nastavím ve Sprite Editoru hodnotu Pivota na "TopLeft" (defaultně nastaveno "Center"), tak je otáčení a umístění stalagů jednodušší. Tvoje řešení bylo složité, ale určitě sem se něco přiučil. Díky

 
Odpovědět
24.10.2014 18:06
Avatar
vratislavino
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na jaromir.vykydal
vratislavino:26.10.2014 22:34

Svatá pravda :) díky za tip, ještě mě nenapadlo to použít :)

Odpovědět
26.10.2014 22:34
Hlavou teď neprorazíš, ale stojí za to to zkoušet :)
Avatar
Štefan Mezei:7.9.2015 6:59

Zdravim, mam taky problem ze ak sa player pohybuje prilis rychlo, napriklad ak zvacsim gravitaciu, tak jednoducho preleti cez ten edge collider ako keby tam ani nebol... da sa to nejako osetrit?

 
Odpovědět
7.9.2015 6:59
Avatar
vratislavino
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Štefan Mezei
vratislavino:7.9.2015 13:18

Ahoj, ve třídě PlayerMoveScript jsme si vytvářeli 2 proměnné speed a flapAmount. Pokud měníš speed v kódu tam, kde proměnnou vytváříš (mimo metodu), tato hodnota bude ignorována. Musíš se podívat na objekt, na kterém je tento skript připojen a nastavit v Inspektoru menší hodnotu. Zkus si s tím takhle pohrát.

vel.x = speed * Time.deltaTime;

Tenhle řádek (z 2. dílu) by měl zajistit plynulý pohyb dopředu, je závislý jen na proměnné speed.

Co se týče edge collideru, zkus ho nahradit box colliderem, četl jsem, že edge je nespolehlivý, protože má náročnější výpočet na kolizi.

Odpovědět
7.9.2015 13:18
Hlavou teď neprorazíš, ale stojí za to to zkoušet :)
Avatar
Štefan Mezei:8.9.2015 9:12

Ďakujem za opdpoveď. Použil som box collider a pri veľkej gravitácii sa to najprv správalo rovnako ako s edge ale stačilo len o niečo zväčšiť ten collider aby bol hrubší a už cez neho player neprechádza :)

 
Odpovědět
8.9.2015 9:12
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 9 zpráv z 19.